跳到主要內容

角螺

魚缸內放了兩隻角螺, 係魚舖佬細介紹o既, 佢地又勤力又大食, 買了幾個星期, 刮到我魚缸的玻璃乾乾淨淨! 不愧為青苔殺手! 咁當然, 我都無偷懶, 兩三日都換次水o架.

就在剛才, 見其中一隻螺, 佢緩緩地爬上水面, 然後輕輕把身子一轉 -- 嘩! 你做咩啊! 學人反肚! 你唔係咁樣死法呀, 你以為你係魚啊!?

Posted by Picasa

只見到佢被水流帶著, 跟浮萍一起在水面走了幾個圈, 哈哈又幾得意喎~~

oh no, 差 D 唔記得仲要救佢潻!

捉番佢落泥面睇下有咩返應, 誰不知佢一落地立刻識行識走, 三爬兩撥走上山谷石上繼續搵食. 好似之前係同我玩, 而家又咩事都有發生過咁! 咁~~即係點啊大佬!?

留言

這個網誌中的熱門文章

打爛眼鏡

一不小心, 戴了多年的眼鏡給打碎了一邊鏡片. 唯有跟它說聲 Bye Bye. 走去配新眼鏡, 驗眼後, 視光師說我左右眼都是375 度近視, 沒有散光. 可是我上次在另一間眼鏡舖配眼鏡, 驗出是400度而且也有散光的. 我要求她再驗一次, 之後出來結果都是375度兼冇散光. 冇計, 唯有信住佢先, 過兩日取眼鏡時要試真D先得.

鼠年快樂

鼠年快樂

將Tasks 放進 Gmail 的側欄

原本  Tasks 會像 chat 一樣只可在 Gmail 的下方顯示, 不過 Google 今日推出了一個 igoogle 的gadget, 我們可利用它把 Tasks 顯示在 gmail 的側欄中, 方法如下: 首先 : Settings -> Labs -> Add any gadget by URL , 把它"Enable", 最後記得save. 最後:  Settings -> Gadgets , 貼上Tasks 文件的url: http://www.google.com/ig/modules/tasks.xml 完成! 很簡單是不是? 將 calendar 和 tasks 一起放在側欄位, 日程安排就一目了然了!